Google bugün yayınladığı blog gönderisinde "Reklam Merkezi" isimli özelliğin dünyadaki tüm Google kullanıcılarına sunulduğunu duyurdu.
Bu özellik, Google'ın Arama, Keşfet ve YouTube hizmetlerinde gösterilen reklamların yönetilebilmesini sağlıyor. Kullanıcılar artık hangi markalardan veya hangi kategorilerde reklam görebileceklerini belirleyebiliyor.
Paylaşılan ekran görüntüleri, Reklam Merkezi özelliğinin kullanılabilmesi için "Kişiselleştirilmiş Reklamlar" seçeneğinin aktif olması gerekiyor. İlgili özellik aktif edildiğinde konu ve marka nezdinde karşılaşılacak reklamlar özelleştirilebiliyor.
Google kullanıcılara ulaşmaya başlayan Reklam Merkezi özelliğine ulaşmak için yapmanız gereken tek şey, gördüğünüz bir reklamın yanında yer alan üç nokta simgesine dokunmak.
Reklam Merkezi özelliği, kullanıcılara kademeli bir şekilde sunuluyor. Özelliğin tüm kullanıcılara ulaşmasının birkaç gün süreceği tahmin ediliyor.