Kasım döneminde en çok akıllı telefon satın alındı

MediaMarkt, Şahane Cuma’yı da içine alan 22-28 Kasım tarihleri arasındaki alışveriş istatistiklerini açıkladı. En çok alışveriş yapılan ilk beş kategori; akıllı telefon, bilgisayar donanımları, süpürge, televizyon ve beyaz eşya oldu.

Teknoloji - 2 yıl önce

Şahane Cuma, tüketicilerin yıl genelinde heyecanla beklediği kampanya dönemlerinin başında geliyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da fırsatlarını ay geneline yayan MediaMarkt, özel tekliflerini ise geçtiğimiz hafta düzenlediği Şahane Cuma ile gerçekleştirdi. Kampanyasını gelenekselleşen branda yırtma etkinliğiyle başlatan marka, yüzlerce üründe tüketicilere fırsatlar sundu.Yapılan açıklamaya göre marka, 22 - 28 Kasım dönemini kapsayan kampanya sürecinde hem mağazalarında hem de dijital kanallarında önemli başarılara imza attı. Tüketicilerin sepet ortalamasında geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla yüzde 119’luk bir artış yaşanırken mağaza ziyaretleri ise yüzde 47 yükseldi. Dijital kanallardan yapılan alışverişlerin kırılımı incelendiğinde alışverişlerin yüzde 27’sinin mobil uygulamadan, yüzde 60’ınınsa bilgisayardan yapıldığı görülüyor. Tüm bunlarla birlikte marka, satış tutarında yüzde 187’lik bir artış elde etti.EN ÇOK APPLE İPHONE 11 SATILDI

Yapılan alışverişler ürün olarak incelendiğinde tüketicilerin en çok Apple iPhone 11 128 GB aldığı görülüyor. Tüketiciler bu modelin en çok beyaz rengini tercih ederken en çok satılan ikinci ürün ise aynı cihazın siyah versiyonu olarak ön plana çıkıyor. Listesin 3’üncü sırasında Xiaomi Mi Robot Vacuum - Mop 2 Pro Robot Süpürge yer alırken bunu iPhone 11 64 GB ve iPhone 13 128 GB izledi.

Satın alınan ürünler kategori bazlı ele alındığındaysa ilk sırada akıllı telefonlar yer alıyor. Bunu bilgisayar donanımları, süpürge, televizyon ve beyaz eşya kategorisi takip ediyor.MediaMarkt, kampanya döneminde tüketicilerin en çok alışveriş yaptığı saatleri de açıkladı. Tüketicilerin yüzde 60’ı saat 15.00 ile 20.00 arasında alışveriş yaptı. Yaş dağılımlarına bakıldığında ise en çok alışveriş yapan grup yüzde 49’la 12 - 35 yaş aralığı oldu. İkinci sırada ise yüzde 36 ile 36 - 49 yaş arasındaki teknolojiseverler bulunuyor.

Haftanın Öne Çıkanları

Cayır cayır yanan otomobil içindeki gençlere mezar oldu

2022-11-30 11:29 - Gündem

Samet Akaydın kimdir? Samet Akaydın hangi takımda oynuyor, mevkisi ne?

2022-12-01 11:24 - Spor

Altından yeni rekor! Tüm zamanların en yüksek seviyesi

2022-12-01 23:33 - Ekonomi

Ağrı'da faciadan dönüldü: Düdüklü tencere bomba gibi patladı!

2022-11-29 10:16 - Gündem

Almanya'da yakalanan Serkan Akbaba, Türkiye'ye getirildi

2022-12-01 19:02 - Dünya

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer: 2023'te 2,5 milyon öğrenciye ücretsiz yemek vereceğiz

2022-12-02 22:18 - Eğitim

The Economist'ten 2023 için 10 tahmin: Dikkat çeken Türkiye-Yunanistan detayı

2022-11-30 15:39 - Dünya

Bakanlıktan sözleşmeli personelin memur kadrosuna kadro atanmasıyla ilgili açıklama geldi

2022-11-29 19:02 - Ekonomi

Tuzla'da lise öğrencisi Cihat'tan 2 gündür haber alınamıyor!

2022-11-30 18:23 - Gündem

Maltepe'de kız arkadaşının ağabeyini pompalı tüfekle vurdu

2022-12-02 10:23 - Gündem

İlgili Haberler

Tesla'nın elektrikli kamyoneti Cybertruck Ankara'da

16:07 - Teknoloji

KVKK uyardı: Yapay zeka sohbet robotlarına güvenmeyin!

13:12 - Teknoloji

TSE güneş panellerini stratejik testlerden geçirdiği laboratuvarının kapılarını AA'ya açtı

11:42 - Teknoloji

Türkiye'nin ilk akıllı kamerası için işler büyüyor

11:32 - Teknoloji

KVKK Başkanı Bilir'den yapay zeka sohbet robotlarına ilişkin uyarı

11:28 - Teknoloji

Günün Manşetleri

Bakan Güler: Trump'ın, Suriye'den Amerikan askerlerini çekebileceğini değerlendiriyorum

01:43 - Politika

Ticaret Bakanı Bolat, Bakanlığının bütçe görüşmelerinde soruları yanıtladı

00:28 - Ekonomi

YSK'den "elektronik seçim" açıklaması

22:32 - Gündem

Son dakika! Bakan Fidan'dan ABD'li mevkidaşı Blinken ile kritik görüşme

21:48 - Gündem

Pakistan'da facia! Hükümet bilançoyu açıkladı: En az 18 ölü

21:13 - Dünya