Şirketten yapılan açıklamaya göre, araçlarında yıl boyu orijinal ekipman kullanmayı talep eden müşteriler için tasarlanan yeni ürün, Pirelli'nin geçen yıl en son nesil SUV'lar için tanıttığı "Scorpion MS" ile ultra yüksek performans (UHP) dört mevsim lastikleri serisinin bir parçasını oluşturuyor.
Audi'nin yeni A4 ve A6 e-tron için yaptığı gibi, pek çok otomobil üreticisi şimdiden bazı modelleri için P Zero MS lastiklerini seçti. Yeni P Zero MS lastiğin başlıca özellikleri arasında, kuru ve ıslak zemin virajlarında kavrama, özellikle suda kızaklamaya karşı direnç ve ürünün en büyük hedef pazarı Kuzey Amerika'daki müşterilerin talep ettiği yüksek kilometre performansı öne çıkıyor.
P Zero MS lastiğin sırt deseni, yıl boyunca görülen farklı hava koşullarında aracın içindeki akustik konforu ve ıslak zeminde frenlemeyi destekleyecek şekilde optimize edildi.
Ürün, ılıman bölgelerde kış aylarında çamurlu veya karlı zeminde kullanılabiliyor. Sırt desenindeki boylamasına küçük kılcal kanallar, karlı zeminde daha iyi kavrama için düzgün bir temas alanı sağlıyor. Otomobil üreticileri, her aracın özel gerekliliklerine göre tasarlanan en son nesil hamur ve profillerin kombinasyonu sayesinde elde edilen düşük dönme direncini özellikle takdir ediyor.
P Zero MS lastikler, Pirelli'nin Elect teknoloji paketine sahip elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araçların özelliklerini destekleyip iyileştiriyor. "Seal Inside" ve "Run Flat" çözümleri, lastik patlasa da aracın yola devam edebilmesini sağlıyor. Pirelli Gürültü Önleme Sistemi (PNCS) ise kabin içindeki gürültüyü azaltmaya yardımcı oluyor.