9 yıl aradan sonra logosunu değiştirmek için adım atan Teknoloji devi LG, yeni logosunu paylaştı. LG, daha düz bir görünüm ve LG Active Red olarak adlandırılan daha açık bir kırmızı tonu içeren yeni görsel kimliğini tanıttı.
DAHA GENİŞ KİTLELERE İFADE ETMEK İSTİYOR
İmza niteliğindeki Life's Good marka sloganı, marka ve ürün ambalajlarında daha yaygın olarak kullanılacak ve yeni bir yazı karakteri içerecek. LG, marka kimliğini yeniden keşfetme umuduyla daha "dinamik ve genç" bir görünüm tercih ediyor. LG'nin CEO'su William Cho, konuyla ilgili yaptığı açıklamada;
"Güçlü ve tutarlı bir marka stratejisine sahip olmak, inovasyon ve sıcaklığı uyumlu bir şekilde harmanlayan değer önerimizi ve benzersiz kimliğimizi daha iyi iletmemizi sağlıyor. Yeni marka stratejisini uygulayan LG, nesilleri ve konumları aşan tüketicilerle rezonansa giren ikonik bir marka olmayı hedefliyor." dedi.
LG ayrıca göz kırpma, gülümseme ve baş sallama gibi etkileyici hareketler kullanarak web'deki imza logosuna daha fazla ifade katmak istiyor. Ayrıca, Z kuşağı da dahil olmak üzere ülkeler ve kuşaklar arasında daha geniş bir tüketici grubuna hitap etmekle ilgili olağan pazarlama alanında bu adımın önemli bir adım olarak görülüyor.