Geniş ekranlarda TikTok deneyimi yaşatmak isteyen şirket, Samsung, LG, Android ve Amazon'un Fire TV'ler için Vizio adından bir uygulama yayınladı. Vizio ile TikTok'un Keşfet videoları ve Takip Edilen hesapların videoları rahatlıkla izlenebiliyor.
Vizio oyun, komedi, yemek ve hayvanlar gibi kategorilerden popüler videolar sunuyor. Ancak TikTok uygulaması dikey çekim videolar için geliştirildi. Bu nedenle dikey çekilen videoların geniş ekranda izlenmesi videonun kenarında boşluk oluşmasına neden oluyor.
TikTok'un akıllı televizyonlarda yer alma girişimi Şubat ayında maksimum video uzunluğunu 10 dakikaya çıkarmasıyla paralellik gösteriyor.
TikTok'un televizyonlara odaklanması, izleyicisini genişletmesine ve televizyon tabanlı reklamcılıkla ilişkili premium aboneliğin satışına imkan tanıyor. ABD'de her ay yüz milyondan fazla insan YouTube'u televizyonlarından izliyor. Google bu sayede her yıl milyarlarca dolarlık reklam geliri elde ediyor. TikTok'ta Google'nin stratejisine benzer bir şekilde televizyon uygulamalarına ağırlık verdi.
KAYNAK : Haber7