Türkiye'nin ilk McDonald's dijital sipariş ekranları İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'nda (İSG) hizmete açıldı.
İSG'den yapılan açıklamada, dış hatlar terminalinde hizmete giren dijital sipariş ekranları sayesinde seyahatlerinde zaman yönetimine önem veren ve uçağına yetişmek için acelesi olan yolcuların yeme-içme alanlarında geçirecekleri zamandan tasarruf etmelerine imkan tanınıyor.
Son teknoloji dijital sipariş ekranlarıyla sıra beklemeden siparişe imkan veren uygulama sayesinde, Türkiye'de bir ilk olarak masaya servis hizmeti de mümkün oluyor. Böylelikle sipariş süreçlerini de hızlandıran ve dünyada hızla yayılan uygulamayla İSG, müşteri deneyimine yeni bir boyut kazandırıyor.
Açıklamada konuya ilişkin değerlendirmeleri yer alan Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı Genel Müdürü Berk Albayrak, yolculara en iyi, en hızlı ve en modern hizmeti sunmak için çalıştıklarını bildirdi.
Bu kapsamda McDonald's'ın, son teknoloji dijital sipariş ekranlarını hizmete sunarak sıra beklemeden sipariş verme imkanı sunmaya başladığını kaydeden Albayrak, teknoloji ve inovasyon alanındaki gelişmeleri odaklarına alarak dijitalleşmeye yoğunlaştıklarını anlattı.
Albayrak, konforlu, pratik ve keyifli bir seyahat deneyimi için entegre teknolojilerle en son yenilikleri sunmaya devam edeceklerini kaydetti.
'Temel hedefimiz sipariş süreçlerini daha da hızlandırmak'
McDonald's Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Mwaffak Kanjee da hızlı restoran sektörünü dönüştürme hedeflerinin ilk hamlesi olarak Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki restoranlarında dijital sipariş ekranlarını hayata geçirdiklerini bildirdi.
Kanjee, 'Bu uygulamayı ilk defa Sabiha Gökçen Havalimanı'nda hizmete sunmaktan çok mutluyuz. Türkiye'de bir ilk olarak, kiosktan sipariş verenler için masaya servis hizmetini de başlatıyoruz. Temel hedefimiz, sipariş süreçlerini daha da hızlandırarak yolcuların memnuniyetini artırmak ve daha keyifli bir McDonald's deneyimi yaşamalarını sağlamak.' değerlendirmesinde bulundu.