Vodafone müşteri hizmetlerine global arenada birincilik ödülü

Ekonomi - Vodafone Türkiye, 19. ContactCenterWorld Ödülleri’nde EMEA bölge finallerinden sonra Asya-Pasifik, Amerika ve EMEA bölgelerinin yarıştığı global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu.

Ekonomi - 3 saat önce

Vodafone, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi.

Şirket, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün 19’uncu kez düzenlediği ödül programında, EMEA bölge finallerinden sonra global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü. 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: 

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışmaya devam ediyoruz. Dijitalleşen ve dijitalleştiren yetkin müşteri danışmanlarımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda 7/24 dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimizden katma değerli hizmet sunuyoruz.

Müşteri deneyiminde fayda yaratmaya devam eden başarılı uygulamalarımızın sonucunda çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’ün bölge finallerinden sonra global finalinde de birincilik ödülü almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Müşterilerimizle her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı sürdüreceğiz.”

Müşteri memnuniyetinde 54 puan artış 

Vodafone’a “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” dalında Altın madalya getiren projede, şirketin yapay zekâya dayalı dijital asistanı TOBi’nin yetkinlikleri, 542 Çağrı Merkezi’ne de entegre edildi.

Bu entegrasyon projesiyle Çağrı Merkezi’ne başvuran Vodafone’lura daha kaliteli ve bütünleşik bir müşteri deneyimi sağlanması, Vodafone ürün ve yeniliklerinin müşterilerle daha hızlı bir şekilde buluşturulması ve müşteri destek kanalları arasındaki iletişimin kesintisiz hale getirilmesi hedeflendi.

Projeyle, sesli yanıt sistemine iletilen talepleri anlama ve doğru çözüme yönlendirme oranında 7 puan ve müşteri çağrılarını dijital olarak sonuçlandırmada 5 puan artış sağlanırken, müşterilerin sesli yanıt sisteminde geçirdiği zaman ortalama 70 saniye kadar kısaldı. Böylece taleplerini daha hızlı hayata geçirebilen Vodafone’luların Çağrı Merkezi memnuniyet skorlarında entegrasyon öncesine kıyasla 54 puan artış görüldü.

#ESHAHABER.COM.TR
Haftanın Öne Çıkanları

İsrail'den Gazze'ye bombardıman! 96 sivil şehit oldu

2024-11-17 14:38 - Dünya

İsrail'den Gazze'ye bombardıman! 67 Filistinli şehit oldu

2024-11-17 18:58 - Dünya

'Kanlı' Kanco! İmamoğlu'nun ağırlandığı konak askerlerimize mezar olmuş

2024-11-17 14:53 - Politika

Bakan Göktaş duyurdu! Doğal gaz destek ödemeleri başladı...

2024-11-18 10:38 - Teknoloji

Son dakika: 13 PKK'lı terörist etkisiz hale getirildi!

2024-11-17 15:22 - Gündem

Moskova'dan saldırı açıklaması... Enerji altyapıları hedef alındı!

2024-11-17 14:23 - Dünya

İstanbul'da büyük yangın! Müdahale sürüyor

2024-11-23 06:48 - Gündem

Emekli olacaklar dikkat! Tarih verildi: Maaşlarda 2025 farkı masada

2024-11-18 19:53 - Ekonomi

İstanbul'da 1923 şüpheli gözaltına alındı

2024-11-17 14:33 - Gündem

İnşaat iskelesi yıkıldı, 5'inci kattan düşen İlhan hayatını kaybetti

2024-11-20 16:43 - Gündem

İlgili Haberler

Macar bakandan dikkat çeken TürkAkım açıklaması

15:37 - Ekonomi

Bakan Işıkhan'dan yurt dışında çalışanların sosyal güvenlik haklarıyla ilgili açıklama

14:53 - Ekonomi

Emekliler dikkat! 19 bin liralık fark geri ödendi

14:18 - Ekonomi

Piyasada tedirgin bekleyiş sürüyor! İşte piyasaların gündemi...

13:23 - Ekonomi

Volkswagen çözümü fabrikayı kapatmakta ve işten çıkartma yapmakta buldu

13:03 - Ekonomi

Günün Manşetleri

Yerlikaya'dan, 35 yıl önce PKK'nın İkiyaka'da katlettiği 28 kişi için anma mesajı

15:27 - Gündem

İsrail’in Lübnan saldırısında kilise zarar gördü!

15:03 - Dünya

İsrail, Lübnan'da yasaklı fosfor bombası kullandı

14:43 - Dünya

Barbaros Hayreddin Paşa yeniden Trabzon'da

14:23 - Gündem

Kemal Advan Hastanesi’ne hava saldırısı...Quadcopter ile hedef alındı!

14:08 - Dünya