Vodafone müşteri hizmetlerine global arenada birincilik ödülü

Ekonomi - Vodafone Türkiye, 19. ContactCenterWorld Ödülleri’nde EMEA bölge finallerinden sonra Asya-Pasifik, Amerika ve EMEA bölgelerinin yarıştığı global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu.

Ekonomi - 3 ay önce

Vodafone, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi.

Şirket, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün 19’uncu kez düzenlediği ödül programında, EMEA bölge finallerinden sonra global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü. 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: 

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışmaya devam ediyoruz. Dijitalleşen ve dijitalleştiren yetkin müşteri danışmanlarımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda 7/24 dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimizden katma değerli hizmet sunuyoruz.

Müşteri deneyiminde fayda yaratmaya devam eden başarılı uygulamalarımızın sonucunda çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’ün bölge finallerinden sonra global finalinde de birincilik ödülü almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Müşterilerimizle her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı sürdüreceğiz.”

Müşteri memnuniyetinde 54 puan artış 

Vodafone’a “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” dalında Altın madalya getiren projede, şirketin yapay zekâya dayalı dijital asistanı TOBi’nin yetkinlikleri, 542 Çağrı Merkezi’ne de entegre edildi.

Bu entegrasyon projesiyle Çağrı Merkezi’ne başvuran Vodafone’lura daha kaliteli ve bütünleşik bir müşteri deneyimi sağlanması, Vodafone ürün ve yeniliklerinin müşterilerle daha hızlı bir şekilde buluşturulması ve müşteri destek kanalları arasındaki iletişimin kesintisiz hale getirilmesi hedeflendi.

Projeyle, sesli yanıt sistemine iletilen talepleri anlama ve doğru çözüme yönlendirme oranında 7 puan ve müşteri çağrılarını dijital olarak sonuçlandırmada 5 puan artış sağlanırken, müşterilerin sesli yanıt sisteminde geçirdiği zaman ortalama 70 saniye kadar kısaldı. Böylece taleplerini daha hızlı hayata geçirebilen Vodafone’luların Çağrı Merkezi memnuniyet skorlarında entegrasyon öncesine kıyasla 54 puan artış görüldü.

#ESHAHABER.COM.TR
Haftanın Öne Çıkanları

İsrail'den Gazze'ye bombardıman! 96 sivil şehit oldu

2024-11-17 14:38 - Dünya

İsrail'den Gazze'ye bombardıman! 67 Filistinli şehit oldu

2024-11-17 18:58 - Dünya

Slavia Prag - Fenerbahçe maçı şifresiz mi, hangi kanalda? FB UEFA Avrupa Ligi maç fikstürü

2024-11-17 16:02 - Spor

Sevilla'da En-Nesyri pişmanlığı!

2024-11-17 16:38 - Spor

Afyonkarahisar'da akaryakıt istasyonunda korkutan yangın

2024-11-21 20:08 - Gündem

Vuslat Derneği Gazze'de günlük 2 bin ekmek dağıtıyor

2024-11-21 21:13 - Gündem

Siyah altın yeniden akacak! Türkiye harekete geçiyor! Petrolde kritik adım

2024-11-24 08:18 - Ekonomi

'Kanlı' Kanco! İmamoğlu'nun ağırlandığı konak askerlerimize mezar olmuş

2024-11-17 14:53 - Politika

Bakan Göktaş duyurdu! Doğal gaz destek ödemeleri başladı...

2024-11-18 10:38 - Teknoloji

İstanbul'da büyük yangın! Müdahale sürüyor

2024-11-23 06:48 - Gündem

İlgili Haberler

Bakan Kacır, iş kuracaklara 2 milyon liraya kadar destek vereceklerini duyurdu

19:22 - Ekonomi

TSK'ya stratejik görev! Almanya ve İspanya dışında sadece Türkiye'de var

17:02 - Ekonomi

Turizmciler, Erzurum'a uçak seferlerinin artırılmasını istiyor

16:37 - Ekonomi

Bitcoin'de yüzde 25'lik düşüş: Yatırımcılar endişeli

16:23 - Ekonomi

3 ayda 600 ton! ABD’den büyük altın hamlesi

16:17 - Ekonomi

Günün Manşetleri

Yavaş'tan Öcalan'ın çağrısı sonrası açıklama

13:57 - Politika

Dev bankadan büyük hata: Müşterisinin hesabına yanlışlıkla 81 milyon dolar yatırdı

11:57 - Dünya

Ekrem İmamoğlu'nun sahte diploma şaibesinde yeni skandal: YÖK'e bile sormadılar!

11:02 - Politika

Terör örgütü PKK ateşkes ilan etti! Öcalan'ın çağrısı sonrası skandal şart

09:53 - Gündem

Terör örgütü PKK ateşkes ilan etti: Öcalan'ın çağrısına uyuyoruz

09:22 - Gündem