vodafone'un dijital kahramanı Tobi, yenilikçi çözümlerine bir yenisini daha ekledi

Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni teknolojik yetenekleriyle, müşterilerin şebeke deneyimlerini yakından anlayarak ve ihtiyaçlarını tespit ederek gerçek zamanlı destek oluyor.

Teknoloji - 9 ay önce

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yapay zekaya dayalı dijital asistanı TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam ediyor. Vodafone, aylık 43 milyon sohbet sayısına ve 10 milyona yakın kullanıcıya ulaşan TOBi’yi yeni veri kaynaklarıyla entegre etti. Bu sayede TOBi, bağlantı kalitesini iyileştirme yönünde talepleri olan müşterileri hızlı bir şekilde yönlendirip, yapay zeka bazlı müşteri deneyim platformuyla birleştirerek daha hızlı çözümler oluşturuyor.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:

“Vodafone olarak müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’yi yeni teknolojik yeteneklerle donattık.

Yeni veri kaynaklarından destek alan TOBi, müşterilerimizin şebeke deneyimiyle ilgili ihtiyaçlarını gerçek zamanlı tespit ederek ihtiyaç halinde onlara destek oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin bağlantı kalitesini iyileştirmeye yönelik müşteriyi çözümle buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz.”

MÜŞTERİ MEMNUNIYETİNDE ÖNEMLİ ÖLÇÜDE İYİLEŞME

Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni veri kaynaklarıyla konuşuyor. Bununla birlikte, dijitalleşmeyi bir adım ileri taşıyan Vodafone Müşteri Hizmetleri’nin hizmet kalitesi, çözüme ulaştırma hızında ve müşteri memnuniyetinde artış sağlandı.

Entegrasyon sağlandığından bu yana, TOBi’nin, bağlantı kalitesini iyileştirmeye yönelik müşteriyi çözümle buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. Böylece, TOBi’nin müşterilere sağladığı çözüm oranında %55 iyileşme görüldü. TOBi’nin yeni veri kaynaklarıyla entegrasyonu sonrası müşteri memnuniyeti anketlerinde önemli ölçüde iyileşme sağlandı.

AYLIK SOHBET SAYISI 43 MİLYON

TOBi, Vodafone müşterileri tarafından en çok bilinen ve kullanılan dijital asistanlar arasında ilk sırada yer alıyor. TOBi’yi diğer akıllı asistanlardan ayrıştıran özelliği, kişiselleştirilmiş öneriler sunması ve hatırlatmalar yapması.

TOBi’nin en sevilen özellikleri ise kullanımının kolay olması, sorunları hızla çözmesi, iletişim kurmanın eğlenceli olması ve gerektiğinde müşteri temsilcisine yönlendirme yapması. Halihazırda 1.000’e yakın farklı işlem yapabilen TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 10 milyona, aylık sohbet sayısı ise 43 milyona yaklaştı.

Haftanın Öne Çıkanları

23 yaşındaydaki Hanife'den acı haber!

2023-12-14 13:02 - Gündem

MLT Danışmanlık ile Uluslar arası "Amazon E-ticaret" kapısı aralanıyor.

2023-12-08 20:06 - Ekonomi

VATAN SEVERLER PARTİSİ 1.OLAĞAN KONGRESİ 24 ARALIK'TA GERÇEKLEŞECEK.

2023-12-08 19:38 - Politika

Düzce'de ormanlık alanda erkek cesedi bulundu

2023-12-11 18:09 - Asayiş

TÜKETİCİNİN EVRENSEL HAKLARI SEMPOZYUMU SONUÇ BİLDİRİSİ

2023-12-13 14:10 - Politika

Ankara'daki köpek saldırısı sonrası soruşturma başlatıldı

2023-12-08 14:33 - Gündem

Sokak köpeklerinin saldırısına uğrayan çocuğun babası: “Yemişler çocuğumu”

2023-12-08 18:38 - Gündem

Köşe Yazarı Yusuf POLAT; Okan Buruk’a yazar

2023-12-13 14:17 - Spor

İsmini ilk defa duyanlar şaşırıyor: Ramsay Hunt Sendromuna dikkat!

2023-12-09 15:22 - Sağlık

Elazığ'da 'sudan sebep'ten muhtar ve köylüler arasında silahlı kavga: 2 yaralı

2023-12-12 17:38 - Gündem

İlgili Haberler

TEKNOFEST Akdeniz'de "Fikir Maratonu Yarışması" başladı

16:28 - Teknoloji

Genç STEM Takımı'nın geliştirdiği "Akıllı Kask", TEKNOFEST Akdeniz'de tanıtıldı

16:08 - Teknoloji

Siber güvenlik eylem planının ekonomiye de katkı sağlaması hedefleniyor

14:27 - Teknoloji

Okullarındaki engelli arkadaşları için "Engellere Gol Projesi"ni geliştirdiler

14:13 - Teknoloji

Selçuk Bayraktar: Dünya maalesef çok korkunç bir karanlığa doğru gidiyor

18:58 - Teknoloji

Günün Manşetleri

Narin'in ön otopsi raporu ortaya çıktı! Bakan Tunç'tan açıklama

03:23 - Gündem

Düzce’de zincirleme trafik kazasında 4 kişi yaralandı

00:07 - Gündem

Son dakika: Narin Güran soruşturmasında 23 gözaltı

23:52 - Gündem

Harris ve Donald Trump canlı yayına çıkacak! Tarih belli oldu

22:42 - Dünya

Tunceli'de zırhlı aracın devrilmesi sonucu 4 asker şehit oldu

21:57 - Gündem