Dün 900 binden fazla abone kaybettiğini açıklayan Netflix, kötü gidişe dur diyebilmek için yeni çözüm yolları arıyor. Bu kapsamda Microsoft ile ortaklık kurarak yakında reklam içeren bir abonelik türünü sunmaya hazırlanan Netflix, yeni abonelik türünde kullanıcıları memnun etmeyecek bir karara imza attı.
Microsoft CEO'su duyurdu: Netflix ile ortaklık kuruldu
Netflix yılın ikinci çeyreğinde 970 bin abone kaybetti
Netflix CEO'su Ted Sarandos tarafından yapılan açıklamaya göre yeni reklam destekli abonelikte kullanıcılar tam kataloğa erişemeyecek.
Sarandos, yeni aboneliğin reklam içermesinden dolayı stüdyolarla ya zaman alabilecek ya da potansiyel olarak asla gerçekleşmeyecek yeni anlaşmalar yapılmasını gerektirdiğini belirtti. Tüm Netflix orijinal film ve dizilerinin yeni plan üzerinden erişilebilir olmaya devam edeceğini belirten CEO, anlaşmaya yapılmayacağı için birçok stüdyonun film ve dizilerine erişilemeyeceğini belirtti.
İnsanların video akış platformunda izlediklerinin çoğunun reklam destekli abonelikte de dahil olmaya devam edeceğini kaydeden yönetici, hâlâ birçok stüdyo ile görüşme halinde oldukları vurguladı. Ancak yine de birçok film, dizi ve belgesel yeni abonelik türünde yer almayacak.