2011 yılında kurulan Pardo Food aynı zamanda Tavuk Dünyası'nın da kurucusu. Tavuk Dünyası başarısının ardından Doyuyo!, Carmelo coffee, Etişleri, Pan Artisan, Çıtırpan gibi markaları hayata geçiren Pardo Food son 2 yıldır yaşanan bir çok olumsuz etkene rağmen büyüme ivmesine devam ediyor.
YENİ EFSANE DOYUYO!Tavuk Dünyası başarısından
sonra daha güçlü bir dünya markası oluşturmak
için DOYUYO!'yu kurduklarını söyleyen Pardo Food genel müdürü Taylan Kaya, "DOYUYO!
Bizim gözbebeğimiz, özenle hazırladık özenle yönetiyoruz açtığımız her bir şubeyi tek şubemizmiş gibi
kontrol ediyor tüm bayilerimizin yanında duruyor müşteri sayılarımızı
günden güne artırıyoruz" dedi.
![Pandemi, kriz dinlemedi 12 ayda 21 yeni şube 2 fabrika açtı](https://foto.haberler.com/haber/2022/02/21/pandemi-kriz-dinlemedi-12-ayda-21-yeni-sube-2-14747868_9850_m.jpg)
ASIRLIK MARKALARI CİRODA GEÇİYORKaya, DOYUYO!'nun sadece 2 senelik geçmişi ile yerli ve
yabancı önemli markaları geride bırakma sebebinin "gurme" lezzetleri olabildiğince doyurucu ve bir o
kadar uygun fiyatla alakart bir
restoranda sunması
olarak özetliyor. Müşterilere seslenen Kaya, "Burada lezzete, kaliteye ve konfora doyarsınız" diyor.
![Pandemi, kriz dinlemedi 12 ayda 21 yeni şube 2 fabrika açtı](https://foto.haberler.com/haber/2022/02/21/pandemi-kriz-dinlemedi-12-ayda-21-yeni-sube-2-14747868_1765_m.jpg)
"ACELECİ DAVRANMIYOR SADECE ÇOK
İYİ NOKTALARA RESTORAN AÇIYORUZ"Hedeflerinin
yılda 15-20 şube açma olduğunu belirten Kaya, "Hızlı büyümenin tanımı farklı, her ay 1 şube de açabilirsiniz 10 şube de. Yaptığınız
işin hacmine kalitesine ve verdiğiniz emeğe göre
hız kavramı değişir. Biz her
yıl DOYUYO! için 15-20 şube
hedefi koyduk. 2022 yılına daha
yeni girmişken ilk 6
aylık 10 şube hedefimizi doldurduk,
yükselen maliyetlere rağmen kaliteli ve popüler bir
restoran açma isteğinde
olan çok
girişimci bayi adayımız var." ifadelerini kullandı.
Kaya sözlerini şöyle sürdürdü: "Her restoran sevdalısı yatırımcı, alışveriş merkezlerinde veya ana caddelerde prestijli bir restoran açmak ve işletip
para kazanmak ister. Yükselen maliyetlere rağmen
böyle prestijli noktalarda olmak
isteyen yatırımcılar paralarını emanet ettikleri markaların iyi yönetilmesini beklerler, bu noktada hem geçmişte kanıtladığımız başarı hem
bugün yönettiğimiz markaların
yüksek başarı oranı sayesinde bayilerimiz
bize güveniyorlar bu bizim için en
büyük mutluluk kaynağı.
![Pandemi, kriz dinlemedi 12 ayda 21 yeni şube 2 fabrika açtı](https://foto.haberler.com/haber/2022/02/21/pandemi-kriz-dinlemedi-12-ayda-21-yeni-sube-2-14747868_8839_m.jpg)
Taylan Kaya"2022'DE 25, 2023'TE 50 RESTORAN DAHA AÇACAĞIZ"Sadece DOYUYO! Markasıyla iyi noktalarda bu yıl 25 şube açmayı planlıyoruz,
2023 de ise
biraz da hız kazanıp yeni 50 şube daha açmak ve eş zamanlı
yurtdışı operasyonlarımızı başlatmak istiyoruz. Etişleri ile 2 yıl içinde 50 yeni şube, Carmelo Coffee markamız ile iki yıl içinde 10 yeni şube daha açmayı planlıyoruz.
![Pandemi, kriz dinlemedi 12 ayda 21 yeni şube 2 fabrika açtı](https://foto.haberler.com/haber/2022/02/21/pandemi-kriz-dinlemedi-12-ayda-21-yeni-sube-2-14747868_5721_m.jpg)
"KENDİ EKMEK FABRİKAMIZI KURDUK, SEKTÖRDEN YOĞUN TALEP GELİYOR"Restoranlarımız için istediğimiz kalitede katkısız ve lezzetli burger ve sandviç ekmeklerini üretmek amacı ile Gebze organize sanayi
bölgesinde 2000 m²
kapalı alanda bir
ekmek fabrikası yatırımı yaptık. DOYUYO!'nun ekmekleri çok beğenilince sektörden meslektaşlarımızda talepte bulunmaya
başladılar bizde ayrı bir pazarlama
birimi kurarak bilindik popüler
birçok markaya ekmek üretmeye başladık. Markamızın ismini Pan Artisan koyduk, çok lezzetli ve kaliteli ekmek yapıyoruz,
düşük kalite isteklerini
geri çeviriyoruz sadece iyi ürün
yapmak istiyoruz."Haberler.com - Ekonomi Tavuk Dünyası, Gebze, Ekonomi, Güncel, Haberler
Editor : Esha Haber