Esha tv
Ekonomi

Feveran ve MOOD/group Türk markalarını globale taşıyacak

Ekonomi - Feveran İletişim ve MOOD/group reklam ajansı, sağlık turizminde güçlerini birleştirerek yeni bir iş birliğine imza attı.

Feveran ve MOOD/group Türk markalarını globale taşıyacak
23-06-2023 11:23

İki ajans arasındaki iş birliği kapsamında; başta Avrupa ve Ortadoğu olmak üzere, global PR, dijital reklam, performans pazarlaması, yaratıcı kampanya çalışmalarıyla Türk markalarının dünya sağlık turizminde söz sahibi olmasına ve Türkiye’nin pazar payını artırmasına yönelik faaliyetler yürütülecek.

Feveran ve yönettiği 30 milyon TL’lik reklam bütçesiyle sağlık alanında Türkiye’nin en büyük reklam ajanslarından biri olan MOOD/group reklam ajansı sağlık turizminin gelişmesine katkıda bulunmak için güçlerini birleştirdi. İki ajansın hizmet entegrasyonuyla oluşan iş birliği kapsamında; Türkiye’nin sağlık sektöründeki kalitesinin tüm dünyaya anlatılması ve sağlık turizmine ivme kazandırılmasına yönelik çalışmalar gerçekleştirilecek. Bu çalışmanın hedefinde ise sağlık turizmi sektöründeki Türk markalarının bilinirliğini artırmak ve sağlık hizmeti alacak hastaların seyahat etme kararını daha hızlı almalarını sağlayacak projeler geliştirmek yer alıyor.

''Markaların globalde itibarını artıracağız''

Türkiye’nin içinde bulunduğu konum, sağlık teknolojileri ve yetişmiş sağlık personeli sebebiyle sağlık turizmine olan ilginin her yıl yüzde 30’un üzerinde büyüme gösterdiğini söyleyen Feveran Ajans Başkanı ve Kurucusu Ali Kahraman, MOOD/group ile bu alanda çalışarak sektörün büyümesine yönelik ses getiren global projelere imza atacaklarını kaydetti. Feveran’ın dünyanın en büyük bağımsız iletişim ajansı ağlarından International Public Relations Network (IPRN) üyesi olduğunu belirten Kahraman, “40 farklı ülke ve 100 şehirde 50’ye yakın temsilcisi bulunan, prestiji oldukça yüksek bir sektör ağının üyesi olarak kazandığımız güç ve yetkinlikle sağlık markalarına global PR hizmeti vereceğiz. Burada amacımız ise sağlık turizmi alanındaki markaların itibarını artırmak, yabancı hastaların Türkiye’de tedavi olma kararını daha hızlı ve kolay almasını sağlamak ve ülkemizdeki sağlık turizminin direkt olarak gelişmesine katkıda bulunmak” diye konuştu.

''Türkiye medikal turizmde ilk 5’te yer alacak''

Dijital pazarlama alanında yönettiği 30 milyonluk bütçe ile sağlık sektörüne yönelik hizmet veren en büyük ajans olduklarını aktaran MODD/group Reklam Ajansı Başkanı ve Kurucusu Cem Has, bu sayede dünyanın hemen her yerinden gelen hastaların tam olarak ne istediklerini biliyoruz. Ajans olarak bugüne kadar sağlık turizmi alanında yüksek bir tecrübe düzeyine ulaştıklarının bilgisini veren Has, özellikle medikal turizmde Türkiye’nin orta vadede dünyanın ilk 5 destinasyonu içerisinde yer alma hedefini hatırlattı. Cem Has, sektörün bu yıl hızlı bir ivme kazandığını ve 2023’ün ilk çeyreğinde 411 bin 490 kişinin Türkiye’ye sağlık turizmi için giriş yaptığını belirtti. Türkiye’nin dünyanın en çok rağbet gören sağlık turizmi destinasyonlarının başında geldiğine dikkat çeken Has, sözlerine şöyle devam etti: ''Bunun en önemli nedenlerinden biri Türkiye’nin sağladığı yüzde 50-60 oranındaki tasarruf… Özellikle JCI akreditasyonu olan hastaneler baz alınarak yapılan fiyat karşılaştırmasında söz konusu tasarruf da açıkça ortaya çıkıyor. Türkiye’ye gelen turistler tarafından en çok tercih edilen branşların saç ekimi, estetik, kalp cerrahisi, ortopedi, onkoloji ve tüp bebek tedavisi olduğunu görüyoruz. Biz de MODD/group Reklam Ajansı olarak sağlık alanındaki uzmanlığımızı Feveran’ın Türkiye ve globalde sağladığı PR hizmeti ile birleştirerek Türkiye’nin sağlık turizmindeki konumunu güçlendirmeyi hedefliyoruz.''

Rakamlarla Sağlık Turizmi

* 2023 ilk çeyrek gelen hasta sayısı 411 bin 490 kişi oldu.

* Gelen hasta sayısı, son altı yılda 4 katına çıktı.

* 2023’te sağlık turizminde 2 milyon kişi hedefleniyor.

* Küresel sağlık turizmi pazarı 100 milyar dolara ulaşmış durumda.

* Medikal turizmde Türkiye’nin orta vadeli hedefi ilk 5 içerisinde yer almak.

* Medikal turizmde Türkiye fiyat karşılaştırması yapıldığında yüzde 50-60 tasarruf sağlıyor.

* Türkiye’ye gelen hasta profilini yüzde 70 Avrupa, yüzde 30 Ortadoğu ziyaretçisi oluşturuyor.

* 2022’de saç ekimi, estetik, diş ve genel sağlık alanlarında 4 milyar dolar gelir elde edildi.


Editor : Eshahaber
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ