Türkiye’de ve Avrupa’da sektörün kurucusu konumunda olan Çiğköftem, ilk konsept şubesini açmasının üzerinden 17 yıl geçtikten sonra yurt genelinde 250 şubeye ulaştı. Sadece Türkiye’de değil, Avrupa’da da ilk çiğköfte şubesini açan Çiğköftem, bugün 130 bayisinde kendi ürünlerinin satışını gerçekleştiriyor ve Avrupa’da en fazla şubesi olan Türk markası konumunda bulunuyor.
Markanın bağlı bulunduğu EM Group’un Yönetim Kurulu Başkanı Erdoğan Güner, “Avrupa’daki ilk şubemizi açtığımızda biz bile vize alarak bu şubenin açılışına katılamamıştık. Çiğköftenin Avrupa’da tutup tutmayacağını bilmiyorduk. İlk günkü satışlar bizi cesaretlendirdi ve ardından Almanya başta olmak üzere Avrupa’da birçok noktada franchise yöntemi ile kendi konsept mağazalarımızı açtık. Bugün ulaştığımız 130 bayi ile Avrupa’da en çok şubesi olan Türk markası olduk” dedi.
Gerek Türkiye’de ve gerekse Avrupa’da çiğköfte konusunda tüm ilkleri kendilerinin gerçekleştirdiğini belirten Güner, mayıs ayı sonuna kadar sürecek olan yeni bir kampanyaya başladıklarını da duyurdu. Güner’in verdiği bilgiye göre, sektörde bir ilk olacak bu kampanya ile mayıs ayı sonuna kadar saat 14.00-17.00 arasında şubede oturup çiğköfte set ürünü (350 gram çiğköfte, nane, limon yeşillik, sos ve lavaş) sipariş eden tüm tüketiciler bireysel olarak yiyebildikleri kadar çiğköfte için sadece 34 lira ödeyecekler. Kampanyaya TACO ya da dürüm şeklinde servis edildiği ürün alternatifleri dahil edilmeyecek. Kampanya Çiğköftem’in Türkiye’deki tüm şubelerinde uygulanacak.
Kampanyaya değerlendiren Güner, “İlkleri gerçekleştirdiğimiz için böyle bir kampanyayı da bizden başkasının düzenlemesi düşünülemezdi. Gıda sektöründe her geçen gün artan fiyatlara rağmen böyle iddialı bir kampanya ile Çiğköftem sevenlere bir jest yapmış olacağız. Daha önce Çiğköftem ürünlerini tatmamış olan tüketicilerle de bu sayede ilk kez tanışma olanağı bulacağımızı düşünüyorum” diyerek sözlerini tamamladı.