Uzun bir süredir Netflix'in reklam destekli hizmet sunma planlarının olduğu iddia ediliyordu. Bu iddia Netflix'in bir numaralı yöneticisi Ted Sarandos tarafından doğrulandı.
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde bu iddiaları doğrulayan CEO, bu paketin bugün bildiğimiz anlamdaki reklamlar gibi olmayacağını söyledi. Bu paketin 'reklamı umursamayanlar'a özel olduğunu belirtti.
NETFLİX, REKLAMLAR İÇİN GOOGLE VE NBC'DEN YARDIM ALACAK
Wall Street Journal, geçtiğimiz günlerde Google ve NBCUniversal şirketlerinin Netflix'in reklam içeren paketi oluşturmasına yardımcı olacağını açıklamıştı. İki dev şirket Netflix'in bu paketi için en büyük yatırımcı konumundalar. Her iki şirket Netflix'e reklam veren ilk şirketler arasında yer alabilir.
Netflix, on yıl içinde ilk kez çok sayıda abone kaybetti. Hisseleri düşen şirket daha fazla abone kaybetmemek adına daha ucuz paketler üzerinde çalışıyor. Reklam destekli bir abonelik seçeneği, Netflix'in normal fiyatlandırmasından dolayı platformu terk eden müşterilerin geri dönmesine yardımcı olabilir.